Cabvinväska

Dags att packa inför påskresan. Men hur får du med dig dina oumbärliga dyrgripar som numera inte får åka med i handbagaget? Endera köper du en specialväsa eller så chansar du på att den icke längre skattefria flightshopen håller ett brett och prisvärt sortiment.


image195Jag provade det senare häromdagen och fick erfara hur mödosam emballeringsprocessen var och hur nervös jag blev att flyget flög innan min påse var clearad. Alltså, dax att fundera på en säker väska för incheckning! Självfallet tillhandahåller den amerikanska marknaden ett och annat. Sen får man hoppas att temperatur förhållanderna i cargocabinen håller måttet. Jag återkommer men uppmanar läsarna av denna blogg att delge erfarenheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback