Promovering

image231

I går meddelades det från Munskänkarna att jag trots missmod och molokenhet faktiskt lyckats klara av 2-betygsprovet både praktiskt och teoretiskt. Det ska firas med putsning av silverkoppen och ett glas bubbel.

Jag måste ju oxå fundera på om 3-betyget kunde vara något för mig i framtiden. Har ännu inte närmat mig Stockholmssektionen eller ens hunnit sondera förutsättningarna på prestigefyllda Grappe.

Tyvärr innebär denna lyckliga tilldragelse att VECKANS BUTELJ försenas till i morgon dag. 

Kommentarer
Postat av: Vinrankan

Grattis till tvåbetyget!
Klart du ska komma på stockholmssektionens provningar i höst! Vi håller på att planera för fullt för hösten. Vårens aktiviteter är tyvärr slut. Själv satsar jag på trebetyget genom en nyligen hopsatt studiegrupp.

Postat av: Anitha

Åh, detta har jag missat. Grattis, go for no. 3 vet jag!

2007-07-05 @ 18:01:17
Postat av: Emilmagnhild

Keep up the good work.

2009-03-12 @ 09:29:45
URL: http://emilmagnhild.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback